Minyak Lintah Plus Belacak 3X POWER

3 KHASIAT UTAMA MINYAK LINTAH + BELACAK

KHASIAT 1 – 
-MENGERASKAN OTOT ZAKAR DAN BUAH ZAKAR
*Otot – otot akan mengeras dan membuat zakar boleh kelihatan lebih kuat . Selain itu , buah zakar pun ikut mengalami kesan dari minyak lintah ini .

KHASIAT 2 – 
-MENGATASI EJAKULASI PRAMATANG
*Pengunaan Minyak Lintah ini , secara berkala ejakkulasi awal boleh hilang dan hubungan seksual pun terasa lebih menyeronokkan

KHASIAT 3 – 
-PENYELESAIAN KEMANDULAN
*Minyak lintah sebagai bahan alami yg memang memberi banyak manfaat bagi organ vital ini boleh menjadi jawapan terbaik anda.

Sesuai untuk mengurut lama dan cepat meresap kedalam kulit .

Minyak Urut lelaki / Minyak Lintah + Belacak Asli 3x Power

READY STOCK MINYAK LINTAH + BELACAK POWER 300%!!!

🍆Tahan lebih lama & lasak

🍆Tambah saiz panjang 1-3inci

🍆Tambah ukurlikit lebih tebal

🍆Luruskan zakar yg bengkok

🍆Patah tandan

🍆Kurang keras/nafsu masa bersama

🍆Rawat masalah berkaitan urat saraf contoh lumpuh, sakit pinggang, lutut dan lain2

🍆Tegangkan+tambah saiz buah dada isteri

PERUBAHAN MENDADAK SEPANTAS 3x

MinyakLintah.Original100%:

Okay saya nak explain cara nak bezakan minyak lintah asli dan tiruan,, minyak lintah mmg banyak tapi bagaimana nak bezakan..?

minyak lintah ada dua kandungan , pati dan minyak. pati di bahagian bawah mendap tu .. dan minyak lapisan atas. yg utama dalam minyak lintah adalah bahagian pati nya kerana itu yang berkhasiat membesarkan , panjang , tahan lama, berurat dan macam2 lagi .. berlainan pula minyak lapisan atas tugasny hanya utk melicinkan semasa proses urut agar tidak kesat ..

nak tahu minyak itu bagus atau tidak tengok , pati nya kena lebih banyak kita buat perumpaan paling mudah. minum air milo nak kaw , serbuk milo banyak air sikit, kalau serbuk sikit air banyak minum air kosong lah jawabnya

contoh minyak lain boleh tengok , bahagian mendap bawahnya pati .. sedikit dan minyak pula bnyak.. kebanyakan pelanggan tak tahu mengenai ini.. bagi mereka kalau letak top seller atau 100% power di iklan dh cukup menentukan produk itu 100% asli dan bagus ..

CARA GUNA :

🍆Sehari boleh urut maximum 2 kali.

🍆Seminggu urut 5-6 (kena konsisten). Tak boleh minggu ni urut, minggu depan rehat.

🍆Setiap cara urut, urut selama 2 minit minima. Kalau nak panjang, urut cara panjang, kalau nak besar, urut cara besar. Kalau nak dua dua, urut cara dua dua.

🍆Lepas urut, kasi minyak MERESAP selama 3-4 jam baru basuh. Ni ialah untuk pastikan minyak betul betul masuk meresap dalam kulit n batang. Jadi kami nasihat/sarankan urut selepas isyak dan basuh masa abang bangun subuh. Huhu

🍆Minyak cuma guna secukupnya. Tak perlu banyak sangat. Sekadar kena semua tempat yang diurut.

🍆Satu botol untuk sebulan. Habiskan dalam jangka masa sebulan

 

Pantang Larang:

❌Berhenti/Kurangkan melancap

❌Kurangkan minuman berais

❌Kurangkan makanan berminyak

Tiga benda atas ni melemahkan batin, jadi kurangkan.

AMARAN : Elak sapu di dada isteri, dikhuatiri buah dadanya menjadi besar 🍑🍑😱

HARGA : 1 botol = RM 25.00

2 botol = RM40. 00

Poslaju : RM 8.00

 

 

Carian terkini di web..

  • minyak lintah belacak asli 3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *